Sportowe podsumowanie kwietnia 2014

Sportowe podsumowanie kwietnia 2014

Minął kolejny miesiąc naszej sportowej zabawy. W kwietniu zdecydowanie podnieśliśmy poprzeczkę, jeżeli chodzi o ilość jednostek treningowych. Ogółem zrealizowaliśmy:
  • 23 treningi, w tym 16 biegowych i 7 rowerowych,
  • które zajęły nam razem 24,47 godziny: odpowiednio 14,34 godziny bieganie, 10,13 godziny jazda na rowerze,
  • pokonaliśmy ogólnie 295,67 km, z tego 127 km przebiegliśmy, a 168 przejechaliśmy na rowerze,
  • średnia prędkość biegu w kwietniu wyniosła 8,74 km/h, a średnie tempo 6,51 min/km,
  • średnia prędkość jazdy w kwietniu wyniosła 16,46 km/h, a średnie tempo 3,38 min/km,
  • ogółem orientacyjnie - do tej cyferki nie przywiązujemy akurat prawie żadnej wagi, gdyż jej wiarygodność jest raczej niewielka - spaliliśmy 15837 kcal.
W bieganiu wyniki trochę wyższe w porównaniu z marcowymi, za to w rowerze nieco niżej, to chyba z powodu silniejszego wiatru... jakoś trzeba się tłumaczyć.

W kwietniu zrobiłem swój pierwszy sprawdzian na 10 km, z czasem 55 minut. Rewelacji nie ma, ale z czasem mam zamiar zejść do ok 50 min, a jak się uda, to może jeszcze troszkę niżej. Daję sobie na to około roku. Jeżeli przez rok bieganie mi się nie znudzi, to mam nadzieję na 45-50 min w maju przyszłego roku.

Matylda bardzo chciałaby zrobić swoją pierwszą 10 w ok godzinę. Na razie 5 km przebiega w ciągu 30 minut. Mamy też pierwsze nieśmiałe plany zapisania się na jakiś lokalny przyszłoroczny bieg na 10 km, a może nawet półmaraton, chociaż to chyba byłoby zbyt wiele. Pożyjemy, zobaczymy. Dużo pracy przed nami.

Leśne drogi


Mamy nadzieję, że chęci, zdrowie i pogoda będą nam w maju dopisywać i dalej będziemy walczyć o coraz to lepsze wyniki, a przy okazji dobrze się bawić!

  • Podziel się:

To też może Cię zainteresować

0 komentarze